Tuesday, October 03, 2006

英超夢

圖片︰/www.premierleague.com

昨晚,發了一個英超夢:

車路士vs唔知邊隊〈唔記得左邊隊〉,賽事進入最後十分鐘,仍然係唔知邊隊領先緊。係呢個時候,唔知邊隊換入左後備球員 -- --入場。我唔係球隊既主力,今次係首次落場,所以一落場就要爭取表現。一入場首先交左球靚波俾隊友,可惜佢失之交臂。後來見到洛賓〈好記得係洛賓〉係邊線推進,我一個攝位將佢腳下球偷走,洛賓好無奈,唯有拉我衫,我被拉衫後,唯有攤大手以表被侵犯,但球證竟然視若無睹,我只能為之氣結。

比賽進入尾聲,我係前場引球推進,洛賓從後追我,但速度不及我〈哇哈哈〉,唯有再次施以拉衫,我雖然俾佢拉住件衫,但依然奮力推進,但球證一直唔吹罰,我氣憤下唯有轉身同洛賓嘈,並發生推撞,但球證走過黎,竟向我出示紅牌!有無搞錯!我俾人侵犯但竟然趕我出場!即使不願意,但我唯有慢慢步入更衣室,係更衣室同隊友訴苦。就係呢個時候,我夢醒了!

從來無想過有機會可以踢英超,但昨晚竟然可以一嘗英超滋味,雖然唔知踢邊隊,但已如願足矣......

No comments: