Saturday, April 14, 2007

基本需要

人有好多基本需要,諸如肚餓要食野,口渴要飲水,急要去解決等,對我來說,頭髮長就去剪,都係基本需要。
由細到大,都唔鍾意去剪髮,唔知點解,總覺得要坐定定成個鐘唔郁得,個頭俾人舞來舞去,並不好受。因此俾阿媽催促我去剪髮係細個時經常發生既事。到左大個,阿媽雖然唔會再催促我去剪髮,但每次去到salon,都會俾髮型師話我點解咁長頭髮都唔來剪。
計一計,原來我平均一年只係會剪三至四次髮,其實我都嫌多,不過頭髮長到遮住對眼同對耳,又真係幾唔舒服,唯有去剪。記得多年前興過一輪三上頭,個個男仔D頭髮長到痴,不過我在此聲明我從來冇扮過三上頭,反而係大學時就真係試過頭髮好長都唔去剪,俾人話我扮鄭杯麵。
對於一個唔鐘意剪髮既人來說,要佢去salon坐幾粒鐘電髮直髮染髮焗油等等行為,可謂天荒夜談,不過我曾經係半推半就既情況之下,試過一次染髮。
去salon洗剪吹係基本消費,D髮型師最鍾意一邊幫你剪髮,一邊遊說你做埋其他treatment同服務,果次就係俾個狡猾髮型師睇到我一頭白髮,係咁鼓勵同規勸我染髮,就係咁,我就俾左第一次佢喇。好記得染頭時佢將D顏料塗係我頭上面果種痛,同坐係度唔郁得果種苦,即使染完後真係靚仔左,但都係唔好再搞我喇。
有人好鍾意剪髮時同髮型師傾計,但我就麻麻喇,同佢唔係好熟,根本冇咩想講。最怕佢地次次都問你今次想點剪,大佬呀,我知我想點剪我就自己剪啦,就係想你用你既專業知識同我剪得好好睇睇嘛,你又問番我。所以我通想都係話剪短D囉,咁佢地就會自然幫我諗埋落去。
今日剛剛剪左頭髮,真係好喇,又可以等多三個月先需要再去剪......

No comments: