Thursday, July 27, 2006

黑色

我個homepage係黑色,而家個blog又係黑色,似乎與黑色已經結下不解之緣。黑色其實幾極端,有人鍾意佢因為覺得佢夠神秘 夠cool,但亦有人覺得黑色死氣沉沉,而我係屬於前者。

唔知點解,由細到大要我揀頻色我都會揀黑色,因為黑色係最穩陣,唔會點錯。所以我d衫褲鞋襪好多都係黑色,起碼易襯。成日著黑色著到悶,就會揀深色,好似灰呀,藍呀、深綠呀咁,起碼整污穢左都唔覺。不過話得說回來,我對鮮色絕對無歧視,亦都唔介意用鮮色既野,好似我都會著紅橙黃綠既衫〈當然唔係一次過著晒上身〉,有紅色綠色既鞋,電話又係橙色,睇落好似有活力d,人都開心d。

但係一講到深情既時候,又離唔開黑色,唔係話玩作狀,有時係要對住個黑色background先有心情寫野,個思潮先有起伏,無計。

或者打開個心睇下,可能都係黑色。

No comments: