Monday, September 25, 2006

不愉快經歷

睇波本來係好開心,但撞正係唔好既地方睇,就真係貼錢買難受喇。

上星期六英超早場熱刺vs利物浦,作為熱刺球迷當然唔會錯過啦。果日行經荃灣銀龍餐廳〈荃灣眾安街43-45號〉,見到佢成塊黑板棟係樓下,寫晒今晚有咩波睇,好似一間專為睇波而設既餐廳咁,所以決定上去睇波順便食飯。唔上由至可,一上把幾火... 上到一樓見到一個大廳,sorry,唔係呢度。再上二樓,見到一間一間房,心諗唔係俾間房我睇波唔好死下話,點知真係,但係送到兩件麻甩佬!但係見個位對正部電視機,諗住睇波o者,冇所謂啦,就決定幫襯。好喇,就黎開波喇,坐係我後面果兩個佬係咁大聲大聲咁講波,一個買左利記羸3比1,一個die hard利記fans,我作為熱刺球迷自不然唔會同佢兩個講野。佢兩個嘈之巴幣咁,係咁大大聲係度講戰術呀,呢場點踢呀咁,好似間房得佢兩個人咁,駛唔駛理下人地既感受呢?不過算喇,我忍耐力好高既,而且又叫左野食,忍你!

好啦,終於開波喇,個利記fans好識做,好大聲咁講話:「唔好嘈,開波喇!」。心諗終於可以安安靜靜咁睇波啦,點知十五秒後,個條友又係度大大聲聲:「左邊!麥克干沙利斯,過一個!傳中,古治,哎!」「好!謝拉特,懷斯,比拿美!射~~~~~~~~~~~頂!」「你知唔知有好多球會叫謝拉特轉會但佢都唔肯走哎,因為佢話:『我係利物浦大既!』」「點解古治又叫古積特又叫古積...」整個半場四十五分鐘就係俾佢係度嘈住晒,我相信換左第二個唔好老脾既應該打狗左佢。下半場我諗唔駛我點講啦,大家都知道情況只會更差,尤其利記入左波之後,結果我係輸緊兩粒既時候決定埋單走人。

唔計我黑仔遇到d咁既人,呢間銀龍d野又唔好食,睇波環境又差,位又唔夠,我見到好多人上黎睇兩睇就走左,呢間野夠膽死棟個版話俾人聽上面有波睇!所以我係絕對唔會再去呢間咁既餐廳睇波喇,不過如果你係利物浦fans,即管上去搵個條友傾波,我相信佢係果度既熟客。

最後我想話我對利物浦fans係無敵意,只係覺得果條友好不知所謂!

2 comments:

Anonymous said...

咪就係law,正一死肥仔~

Mich said...

出親街睇波都係咁, 就算係同聲同氣都好, 我都唔鐘意o的人一路睇波一路嘈生晒,所以個人都係鐘意係屋企靜靜地睇波。