Thursday, March 27, 2008

劇場版

多年前,香港流行樂壇曾經興起將大熱歌曲製作成劇場版,在歌曲中加上一個又一個令人心動的愛情故事……

歌名:註定
歌手:梁漢文

作曲/編曲:伍仲衡
填詞:黃偉文
監製:雷頌德

「各位同事,呢位係新同事,kathy」
「Hi,我叫Jet」
「你好,Jet…」


這種應該 叫注定吧
即使高空 跳傘落下
不偏不倚 總飄到你窗下

今天應該 叫壓軸吧
東奔西跑 野性年華
終於我也 能攜著你手歸家

「kathy,放工一齊食lunch好嘛」
「好呀」
「食完lunch不如睇戲哎」
「好呀」
「睇完戲不如食tea哎」
「下…又食…」
「呀…係喎…哈哈」
「哈哈」

「kathy,放工得唔得閒幫下我眼,我想買份生日禮物俾朋友」
「啊…好呀…我放工都冇咩做」
「kathy,你覺得呢條頸鍊靚唔靚呀」
「唔…幾靚呀…你朋友一定鍾意…」
「kathy,生日快樂!送俾你既」
「下…送俾我….」
「係呀…你…你…可唔可以做我女朋友呀」
「…………」

這時為此 經過任何事
皆有伏線 統統向你指
我們難得 同渡幾多風浪 
都化微妙漣漪
應該繼續可以 同樣抱緊一生 
去分享一襲風衣

「點解咁多年你都係咁...完全冇變過…你有冇為我地將來諗過」
「你識我時我已經係咁架啦…有咩問題先」
「問題在於你唔認為呢個係一個問題呀!」
「既然係咁…咁我地算囉…」
「………………」


微微一笑 就註定了
由遇上開始 垂頭不語
但我預感 早知道有事
來年最後 共誰在雪白場景 
牽手宣告誓辭
在那時 我就知 
這一日和你 會成事
(將不斷和你 有奇遇)
原來這一句我願意 由六歲開始
練習多次 為了在此 完成這首詩
我今後將會
(我一定可以 在每一個日子)
不論快樂難過 也同樣專注

「kathy...呢幾日我諗左好多野...我知道我應該點做...我真係好唔捨得你...可唔可以俾次機會我...」
「jet...我其實一路都係咁愛你...從來冇變過......」


不論富裕窮困 也甜蜜相處

「你願意嘛...」「我願意...」

2 comments:

Unknown said...

我都好鍾意"註定"呢隻歌!不過未聽過劇場版...

KEEP IN TOUCH ^_^

Prof said...

hehe...梗係未聽過啦...因為我作架嘛...^ ^