Wednesday, June 06, 2007

下水禮

上星期日,終於舉行了本年度的下水儀式。

由細到大都係一個驚水既人,唔知係咪舊時曾經被浸親,如果唔係點解會無啦啦驚水先得架?所以到左今時今日,仍然未正正式式學識游水。正正式式既意思係一個唔好彩跌左落海, 應該識得游番上岸,而我......我諗應該兇多吉少。

記得細過一直都唔會去泳池同海灘,驚水嘛,直到中一二既時候,體育堂硬性規定要學游水,我果時其實好驚架,好彩學校有浮板供應,咁拿住塊浮板只係踢腳都免強應付到,但係一叫我放手我就會覺得好冇安全感,個人就會驚,愈驚就愈沉,愈沉就愈驚,所以雖然學左十幾堂,但係我仍然要拎實塊浮板先至識得游水,其實咁樣都唔叫識游水啦呵。

正因為我唔識游水又驚水既關係,係中學同大學都從來冇去過游水/玩水,失去左好多和女同學嬉水既機會,而家諗番都真係好唔抵.......

直至畢業果年暑假,幾個同學都搵唔到野做,唔知邊個無啦啦話不如去游水啦,咁我心諗咁大個人都要試下架,佢地又話肯教我,咁咪膽粗粗跟埋一齊去游囉。就係咁,果年夏天成日去泳池,慢慢就學識係一個企起身掂到池底既泳池到游水喇。至於要我去大池,即係成兩米深個d大池,我依然係唔夠膽游出公池,因為一去到我企起身掂唔到池底既地方,我又會驚沉,愈驚就愈沉,愈沉就愈驚。所以到呢一刻嚴格黎講,我依然係個唔可以出海游水既人,大海汒汒......

唉...其實都好想學識游出公海,起碼識多樣求生技能先哎......

1 comment:

Mich said...

我學個陣係咁, 開頭係俾自己試下游出去最深個part 一陣, 然後返轉頭, 試下個感覺先。你慣左之後可以再游出少少, 慢慢就會唔怕唔掂地個種感覺。