Wednesday, September 05, 2007

冇所謂

有日行商場搭lift,係lift入面除左我之外,重有兩個十幾歲的少年,個樣十足十我當年讀書時果d 戇居樣。係搭lift落大堂期間,戇A就話:「喂,等陣去邊呀你?」戇B答:「冇呀,打算返屋企咋,你呢?」
「我?我本來打算同你落機舖打兩舖三國既,不過你話返屋企,咁算啦。」
「啊,我冇所謂既,可以打完兩舖先返屋企都得,你係咪想去先?」
「我冇所謂呀,去唔去都得,睇你啦。」
「我都冇所謂,去又得,唔去又得。」
「我都係,可以去又可以唔去。」
「我都係冇所謂喎……」
「我真係冇所謂喎……」
之後架LIFT落到大堂,至於呢兩個戇直少年究景有冇去到機舖打兩舖三國,咁我就唔知喇。
原來當兩個冇所謂既人撞埋一齊,可以好麻煩。

另外有好多人口口聲聲話冇所謂,其實就好有所謂。

「你想食咩呀?」「冇所謂呀,你決定哎。」
「咁不如食PIZZA。」「PIZZA熱氣喎。」
「咁食茶餐廳。」「咁污穢…」
「咁食日本野哎」「我今日唔想食生野喎」
「咁你想食咩呀?」「冇所謂呀,你決定哎。」
真係想一巴車過去。

我其實都係一個冇咩所謂既人,朋友約食飯,除非果期熱氣,唔想食炸野,或者打得太多邊爐,唔想再去,我會預早講我唔想食既野,否則我通常都係冇咩所謂,朋友想去邊度食就邊度食。不過曾經都有試過一大班人都冇所謂,等到出到黎見到面,都唔知去邊度食,企係條街都成粒鐘都決定唔到去邊度食。

我諗好多人都鍾意同冇所謂人相處,貪佢地咩都冇所謂,容易相處。至於冇所謂既人反而會想同有所謂有意見既人相處多D,否則兩個甚至一班冇所謂既人撞埋一齊,就會發生搭LIFT事件都企街事件。

其實冇所謂人點解咩都冇所謂既呢?其中一個原因係佢地唔想諗野,唯有咩都冇所謂,如果佢地唔想諗野但又有所謂既話,就會變左個單去邊食飯事件,係咁係度BAN人既意見,但自己一個意見都唔提出,好鬼乞人憎。

自己都分別遇過真心冇所謂既人,把口話冇所謂,但其實有所謂既人,把口話冇所謂,但心裡有所謂但又唔出聲既人,同埋咩都有所謂,咩都要話事既人。漸漸地我唔再係一個一面倒冇所謂既人,我開始學習係唔同情況分別飾演唔同角色:係冇所謂人堆中話下事,係鍾意話事既人中就冇所謂,係把口話冇所謂,但其實有所謂既人中,就扮有所謂引佢,然後佢講咩都話冇所謂等等。

講真果句,每個人都有愛恨喜惡,冇可能咩都冇所謂,如果佢真係話咩都冇所謂,只不過係佢想收埋自己既喜惡,想去遷就你,令你開心。但當佢去到某個臨界點,發覺唔可以再收埋自己既喜惡既時候,咁就會一發不可收拾。有時表示一下自己既情感,話俾人知你想點,其實係有助雙方既了解,就算你真係咩都冇所謂,你都可以首先講下自己想點架,講完你都可以繼續冇所謂,但唔好口話冇所謂,實則自己不斷啞忍,咁樣實在太唔健康啦。

得閒問下自己,係咪真係冇所謂先。

No comments: