Monday, November 19, 2007

攝記〈上〉

上星期四晚約左mix column既另一作者周偉昭係尖東食飯,我依時六點放工就落去噴水池meet佢,行到果到,發現起左個stage,好似有表演咁,同時見到阿昭係度周圍望下望下,好似想老笠咁。我走埋去拍佢順便問下佢呢度發生咩事。
「今日會係呢度舉行閃耀尖東25載亮燈儀式嘛,你身為mix column既作者,你冇睇mix column咩,我前日講左架啦!」阿昭好似有d慶咁。
「你知啦,自從我將佢交左俾你之後,我好少上去架喇,你咪怪我啦。」拿拿聲耍個冧先。
「得啦得啦,廢話少說,今日約你食飯,順便叫埋你一齊幫手影下呢個亮燈儀式既盛況架。」只見阿昭一路講一路拎部相機出黎 – 一部200萬像素既數碼相機!!!
「嘩!你部陳年舊機,得200萬像素,仲衰過我部電話喎,影埋去見到豆豉咋喎。」佢果部相機已經係幾年前既產品,真係擺係街都唔會有人偷。
「鬼叫無能站長無能又孤寒咩,買部好d都話冇錢。」鬼咩,無能站長搞左個網咁耐,斗零都未收過,有鬼錢拎出黎upgrade d 器材咩。
「喂喂,你有冇帶咭片?」阿昭無啦啦問我。
「有又點冇又點呀?」唔知佢想搞乜。
「你睇下果邊,我見到d記者行過去放低張咭片話自己係記者就可以入去採訪喎,我地又試下哎。」阿昭兩眼發光咁,鬼咩,佢一向想做記者想到發燒,如果唔係都唔會無條件幫無能站長打理果個mix column啦。
「唔係下話,你講真架?」我都未講完,阿昭已經亦步亦趨咁走去招待處。
「我地話晒都係mix-blog既記者喎,你唔係青下話!」話係咁話,但我地得果部cheap cheap相機,行埋行咪俾d真正記者笑。
「你好,我地係一個網站既記者,想入去影相採訪,呢張係我地既咭片。」我都未及反應,阿昭已經拉左我埋去,仲拎埋咭片出黎話想入去。
我唯有硬著…頭皮,扮晒陣定,扮晒老手咁,笑笑口咁猛咁和應阿昭所講,其實我心不知幾驚,鬼咩,俾人reject好鬼瘀架嘛。
我見個職員望望張咭片,之後pass左俾另一個應該係大粒d既職員,可能佢自己都話唔到事。
果個大粒職員望望咭片,望望我地,再望望咭片,就問我地:「咁你地d影相器材呢?」
阿昭唔知食左咩,反應突然快左咁多:「啊!我地仲係一個幾新既網站,所以未有d重型既器材,得部相機放左係袋入面。」阿昭講既時候彬彬有禮,態度誠懇,同佢平時個樣簡直大相逕庭,呢條友假起上黎真係幾假。
就係咁,我地突破左防守網,直闖入記者區。
個記者區距離個stage都幾遠,我地前面係一排觀眾席,只見d嘉賓來來往往咁走去拎野食,一班記者大佬就set好晒d器材,等緊儀式開幕。我同阿昭搵到個冇咩人既位〈果日記者人數都係得二三十〉企係度等。
「阿昭,你睇下人地d器材,部部都勁野喎,我地果部相機……拎出黎怕唔怕俾人笑架?」人地set晒腳架,長短鏡有齊,冇一個好似我地咁,拎部觀光相機…
「所以我咪唔拎出黎住囉,等個儀式開始左先拎出黎,到時人人都望住個台,鬼有人理我地咩。」哈!阿昭有時都幾古惑喎。
等左冇耐,聽到司儀開始講野,話個儀式正式開始,一班記者大佬隨即歸位,準備好相機,並且一路叫d觀眾:「坐低啦,d位係坐架,唔係放野食架!」「快d坐啦,咪阻住晒啦!」原來做記者係咁樣既。

No comments: