Thursday, November 16, 2006

NO......W!!

唔知係好消息定壞消息,由下個球季開始,NOW會獨家轉播英超既賽事,以後想睇英超,唯有NOW......

唔知邊年開始,有線奪去英超獨家直播權,要睇英超唯有裝收費既有線電視,當時作為學生既我,又未識搵錢,屋企又唔係有錢,根本承擔唔到每月用幾百蚊黎俾我睇波,所以係中學時代開始,就要承受冇波睇既痛苦,唯有等睇無線間中直播既本地波呀、法國波呀咁,總叫聊勝於無。好彩當時收費電視未咁有財力,所以世界盃歐國盃呢D四年一次既盛事仍然係免費電視台做直播,我就係靠睇呢D大型賽事黎止波癮。但係好不幸,96年歐國盃既直播權竟然俾有線拎左,當時讀緊中六既我,根本冇錢為左睇波而裝有線,果時唯有依靠去朋友屋企睇,或者搵朋友幫我錄低,睇隔夜球賽,真係苦不堪言。好彩無線爭氣,爭番個98世界盃播影權,如果唔係後果真係不敢想像。

後來升左上大學,科大竟然係宿舍裝左有線,我唯有經常星期六一個人返去睇波,順便屈蛇係同學既HALL。有時唔記得叫同學唔好鎖門,睇完波唯有搭番車返屋企,舟車勞頓。直至2000年,剛剛畢業,為左睇00年歐國盃,終於狠下決心,一個月自己嘔百幾蚊裝左有線,自至開始,終於可享受每個週末,舒舒服服安坐家中欣賞英超同其他國家既聯賽。可惜呢個蜜月期,直到近年開始起了變化。

幾年前開始,愈來愈多收費電視開台,有線既龍頭大哥位置開始受到動搖,最明顯係ESPN俾NOW搶左,有線從此失去左歐聯既直播權,好彩前幾年仲有亞視直播,我都可以收看到呢項球會最頂級既賽事。可惜由今年開始,亞視終於連呢個賽事都冇埋,我都曾經因此考慮為此裝埋NOW,但權衡輕重後,最後都係放棄左。但出年有線連英超呢個皇牌都冇埋,想睇英超真係只有裝埋NOW,唉...而家都唔知點算好,棄CABLE取NOW,咁西意德既聯賽又睇唔到,一切不變?但英超又唔可以唔睇,裝晒?冇錢冇位冇插頭.......

你地話點好呢?

2 comments:

Anonymous said...

唔使怕,呢個世界有樣野,叫PPLIVE、PPSTREAM!

Anonymous said...

Professor, 我同你的情況一樣,我都頭痕緊呀!