Saturday, May 12, 2007

冬韋慈

其實辛苦工作過後,想話抖下都無可厚非,但估唔到一抖就抖左咁耐,回頭已是百年新。
果時係咁做係咁怨,做下一年,怨下一年,做下又一年,頓覺時間原來可以咁快過。但抖下一年,抖下一年,抖下又一年,嘩!痴線!時間比以前快過十倍!
以為之前白做,原來抖都可以係白抖,哈哈,人真係好鬼衰格,辛苦嫌辛苦,悠閒嫌悠閒。其實搞到今時今日咁,大家都要負上責任既,你話要做,我咪做囉,做左野喇,你又冇件事,你冇件事,我又冇主動跟進件事,我唔主動,你又唔主動,咁咪掉埋一邊封塵囉。
ok,唔理你,搵隊友諗住開波,點知人算不如天算,次次換好晒衫想話落場啦,點知又黎一場大雨,仲要閃埋電,結果次次未開波先完場。ok,唔開波,唱首歌,次次唱唔夠幾句一係跳線,一係壞咪,一係停電,冇首歌唱得晒,首首唱到一半就冇左影。
再咁落去,一係認命,一係死得。好!你要玩我陪你玩!你話要做,我做到盡,你冇件事,我chur你,你唔主動咩,我主動囉。
ok,行雷閃電嘛,水戰照開波,係難踢架喇,最多唔打地波,打高Q大棍,輸咪輸囉,輸得起。ok,跳線壞咪停電嘛,最多咪清唱,係難聽d,但點都要唱完一首為止,仲要唱完一首又一首,唱唱下就好聽架啦!
冬韋慈,Just Do it!!

1 comment:

J said...

有d火, 似樣d