Tuesday, August 01, 2006

AM/FM

有d人,只係會相信自己個套,無論你同佢講咩,解析d咩,白紙黑字俾埋佢睇,佢都係只會認為自己所講所諗先係正確既。

「冇,我肯定你冇俾過我。」
「今朝已經俾左你喎,你今朝話要嘛。」
「冇,我肯定你冇俾過我。」
「唔係喎,擺左係你張檯……」
「冇,我肯定你冇俾過我。」
「唔係喎,你好似跟手俾左另一個…」
「冇,我肯定你冇俾過我。」

嘈都多餘,既然唔係乜野大事,你想點咪點囉,無謂浪費時間同你係d雞毛蒜皮既事上面爭個面紅耳熱。出黎打工,各式其式既人都遇過,無理由個個都咁夾,呢點大家都明白,但係有d人真係好難頂,所以除左無可避免係工作上要接觸之外,其餘時間真係可免則免。話我唔識做人又好點都好,係唔想同你講野,就真係唔會同你講野。

你係AM,我係FM,大家都唔同channel!

No comments: