Tuesday, August 29, 2006

一本垃圾

近期全城關注阿嬌遭偷拍事件,而涉案既雜誌係嗅名遠播既一本便利。實不相瞞,我曾經都係呢本雜誌既長期讀者,睇住呢本雜誌由年青人潮流刊物演變成今日既狗仔偷拍垃圾雜誌,真係感慨萬分。

想當年一本便利係隨壹週刊附送,後來讀者多了,變成獨立出版,每本售價兩元。日子有功,讀者愈來愈多,雜誌質素愈來愈好,售價亦相應提升到五元,而我亦都係此時加入成為讀者。當時雜誌既方針係以報導潮流產物為主,輔以一些時事熱話、明星專訪、最新娛樂資訊,十分符合年青人既口味,這個方針一直維持了好一段時間,雖然期間售價不斷上升,八元、十元、十二元,但我依然對它不離不棄。後來可能因為同類型雜誌東TOUCH既誕生,一本便利開始遠離原來既方針,每期都以性感美女封面以作招來,配以一篇二級半有味報導取悅讀者,而潮流娛樂資訊已變成次要,此時有想過放棄便利轉投東TOUCH既懷抱,但有感支持便利已多年,而且美少女介紹及二級半報導對我來說依然具有一定可看性〈後來知道那些報導全是老作〉,所以依然繼續支持。直到2003年,便利已完全發展成一本咸濕狗仔刊物,對我已完全失去興趣,終於決定不再購買便利,轉買依然維持風格的東TOUCH。至此,與一本便利既情義已告一段落,恩斷義絕。

今天一本便利已變成一本人神共憤既垃圾刊物,真係有點睇住佢大,睇住佢壞既感覺,唉......

No comments: